Veelgestelde Vragen

veelgestelde vragen (over algemene zaken)

Hieronder vindt je de meestgestelde vragen over algemene onderwerpen als betalen, ruilen en levertijden. Uiteraard hebben wij ook een overzicht met de veelgestelde vragen over producten.

Wij beschikken wel over een showroom, maar moeten deze nog inrichten. Vooralsnog is het hierdoor niet mogelijk om bij ons langs te komen voor bezichtiging of passen en uittesten. Wil je een product afhalen, neem dan even contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden tot afhalen.

Wij hanteren een ruiltermijn van 30 dagen. Hierbij geldt het niet-goed-geld-terug principe waarbij je het aankoopbedrag volledig teruggestort krijgt (dus inclusief de eventueel in onze webshop berekende verzend- en of betaalkosten). Wel stellen wij als voorwaarde dat je het product niet hebt gebruikt en netjes en zonder schade aan ons retour hebt gezonden volgens onze instructies. Je mag dus wel iets passen, maar het niet dragen/gebruiken. Verder vragen we je bij voorkeur de productlabels nooit verwijderen en de originele verpakking mee te sturen.

Mits voldaan aan alle voorwaarden, zie ruilen) krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief de eventueel in onze webshop berekende verzend- en of betaalkosten binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.

Nee, alle bestellingen worden gratis verzonden in Nederland.

Om bestellingen efficient te kunnen verwerken en gratis te versturen hebben wij het minimale orderbedrag vastgesteld op EUR 30,-.

Uiteraard leveren wij ook gewoon in Belgie. De levertijd bedraagt 1-2 dagen, maar in de meeste gevallen wordt je pakket de volgende dag al afgeleverd. De verzendkosten zijn EUR 5,95.

Jazeker, zodra je pakket verzonden is ontvang je van ons een e-mail met de verzendgegevens. Met een link kun je de actuele status van je zending bekijken op de website van PostNL.

Waar je bij andere winkels 14 dagen op een reactie moet wachten krijg je deze bij ons dezelfde dag nog. Bij de aankoop heb je van ons een e-mail met je aankoopbevestiging ontvangen. Gebruik deze om je klacht in te dienen, dan hebben wij ook gelijk al je gegevens. Zorg ervoor dat je de klacht zo uitgebreid mogelijk omschrijft. Probeer (indien mogelijk) enkele foto’s mee te sturen als het om een mankement/beschadiging aan het product gaat.

Bij Betaal na Ontvangst vindt er een aan de hand van je gegevens een online kredietcheck plaats door Billink. Zij bepalen of je wel of niet gebruik mag maken van deze betaalmethode (geschikt voor zowel particulieren als bedrijven).

Het maximale aankoopbedraag is EUR 250,-. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen aan Billink, de kosten hiervoor bedragen EUR 2,95. Wordt je verzoek tot achteraf betalen afgewezen, dan adviseren wij je te betalen via iDEAL (meest gebruikt).

Uiteraard ontvangt je bij ons garantie op je aankoop. De fabrieksgarantietermijn staat vermeldt bij het product onder specificaties. Op de garantie pagina lees je waar je recht op hebt en hoe het werkt.