Klachtenafhandeling

klachten altijd per e-mail melden

Heb je een klacht over een product dat je ontvangen heeft of iets anders? Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in en omschrijf je klacht zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeldt daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede je bestelnummer. Zodoende kunnen wij je klacht beter en efficiënter behandelen. Je kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten.

 

passende oplossing

Ondanks dat wij altijd proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarbij zoeken wij altijd naar een passende oplossing.

 

Geschillencommissie webshop keurmerk

Leidt een passende oplossing niet tot het gewenste resultaat, dan kun je het geschil voorgeleggen aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam.